Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Turbo' (ID 825).
De reply is geschreven door vincents (UserID 1385) op 19-10-2004 19:53.
op 2takt heb het denk geen nut.
1- turbo moet werken op toerental van je cilinder. dus via uitlaat poort is verslies.
2- turbo moet gesmeert worden. hoe gaat dat gebeuren?
3- afstellen word moeilijk omdat een turbo pas werkt bij de 2500 toeren. en na een aantal toeren er mee ophoud met goede druk te geven.
4- turbo geeft +/_ 1 bar. dan krijg je onder je zuiger druk waardoor je maby problemen zult hebben dat je zuiger moeilijk naar beneden kan. verlies dus.... en gaan ja pakkingen dit houden?
5- als dit alles zou lukken. komt de zuiger dan wel met zoon laag toerig tal omhoog? auto heb namelijk 4 cilinder die draaien en er staat er altijd wel 1 op arbeidslag. wat gaan al je pakkingen doen?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved