Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Geen woorden, maar daden' (ID 3567).
De reply is geschreven door Zeta-boy (UserID 14) op 19-4-02?19:15.

Daar heb je wel gelijk in. Maar in een dichtbevolkt land als nederland zal je moeten aanpassen. Daar is het veelste gevaarlijk om hard te gaan rijden. Maar weet je toevallig hoe het daar zit met opleidingen ofzoiets?? Waar het mij vooral om gaat is dat Seb zich drukt maakt over zaken die hem never nooit gaat lukken om te veranderen. Als je dus naar het rekensommetje gaat kijken dat ik heb gemaakt is het niet waard om je eigen daar zo druk om te maken. Tegen die tijd heb je allang niks meer te maken met brommers.

Maar zo lang hier in Nederland wordt bewezen dat wij het niet waard zijn om de regels te veranderen, dan denk je toch niet dat Den Haag er iets aan gaat doen. Het bewijs wordt elke dag door onze collega's op de scooters, hoofdzakelijk zij dan, geleverd. Veel van die mensen hebben noch de ervaring, noch het verantwoordelijkheidsgevoel om hard te rijden. Als ik nu even ga kijken wat ik vandaag zag. Ik fiets op een weg en moet links af op een t-kruising. Een gozer op een aerox komt van rechts en gaat naar links. De kant op waar ik vandaan kwam. Hij reed bijna de bosjes in, omdat hij gewoon niet de ervaring en de stuurmanscapaciteiten had om op die scooter te rijden. En dan reed hij nog niet eens hard ook, 35 km/h door een bocht die je makkelijk met 45 km/h kan nemen.

Wat ik nu wil zeggen is dat veel mensen keer op keer bewijzen, dat ze het niet waardig zijn om hard te rijden. De regering zal dus de regels niet aanpassen en al helemaal niet omdat een 17-jarige zegt dat het gedaan wordt. Ze lachen die persoon dan vierkant uit.

Edit:
Wat Nick ook al opvalt en mij ook. Er wordt veel op ja gestemd in de poll. Ik zou graag willen weten waarop jullie stemmen en waarom. Ik heb zelf op nee gestemd en mij reden hebben jullie kunnen lezen.

[This message is edited by Zeta-boy on 19-4-02 19:27]


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved