Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'schakelwals 6bak verschil' (ID 22299).
De reply is geschreven door barry (UserID 5) op 22-9-2004 6:55.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lambalracer
ik heb nu gewoon standaard mbx 6 bak en wil er een lange r2 6 bak in anders kom ik niet boven de 110 ofzow uit met dikke overtoere. en twv rond 17/36 dus wss moet ik dan opzijn kop schakelen, maar das niet erg. want wil wel normaal kunne tuffe en niet bij begin 100 blijven hange.
ja en?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Bij een normaal schakelende 6 bak in een NSR/MBX etc zit aan het einde van de primaire as schroefdraad, om de koppeling vast te zetten, komt zo'n rare moer/ring omheen
Bij de normaal schakelende 6 bak in een MT/MB/MTX etc zit er geen schroefdraad op de primaire schakelas, maar een imhammetje om zo'n borgringetje in te zetten
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 21-9-2004 23:31
ja, maar ik wil dus weten hoe je het aan de wals kan zien, want ik heb volgens mij een wals van een nsr 6bak, maar de rest van een mtx r2...
hoe kun je dus het verschil in die 2 walsen zien...?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved