Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'kleppen & koppakking (mazda)' (ID 21769).
De reply is geschreven door henk huppelschoten (UserID 1829) op 5-9-2004 23:17.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arabesk

waarom zou je een laagje van je cilinderkop frezen? dat moet je juist doen als je weinig (of geen)compressie meer hebt, als je dat wel nog hebt, laat et zijn of hij zal slechter lopen. en die ketting moet normaal gezien gespannen en ontspannen worden met de kettingspanner, logich h?? normaal gezien moet je daarvoor het paneeltje van je distributie helemaal losdoen. en dan ga je hoogstwaarschijnlijk glijstukken zien voor de ketting. het kan zijn dat de glijstukken hydraulisch bekrachtigd zijn dan moet je juist nog de spanner lossen



kop vlakken als je geen compressie meer hebt? afgestudeerd beunhaas? honen en nieuwe zuigers lijkt me slimmer

maar als een auto motor zo weinig compressie heeft dan is het meestal pas na een ton of 5-6 en is het einde oefening


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved