Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen poortmap, timingen en tunen topic' (ID 14350).
De reply is geschreven door -jaZper- (UserID 2534) op 2-8-2004 12:48.

lager? waarom zou je een uitlaatpoort lager gaan maken, de zuiger gaat maar tot een bepaalde diepte in je cilinder en die diepte is meestal al gelijk aan de uitlaatpoort, en de zuiger komt er maar heel eventjes, het heeft meer nut om aan de bovenkant iets weg te halen aaangezien je zuiger daar al vroeg langs komt waardoor de bovenkant van de uitlaatpoort vel langer openblijft dan de onderkant, beetje nutteloos dus om de onderkant weg te halen
en het klopt ja breeder meer trekkracht bij dezelfde toeren, hoger dezelfde trekkracht aleen bij een hoger toerental, let op dat je de uitlaatpoort niet breeder maakt van 69% van de breete, bij een top veer, l veer niet meer dan 65 % van de geprojecteerde breete


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved