Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 26-7-2004 1:47.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

beter koop je dan een toyota starlet, zelfde categorie, oa, prijs, prestaties, en kwalitatief veel beter, zo 1 koop ik dus


onzin!
swift is groter as n starlet.
starlet is mooi trouwens, vooral t 4kante model
alleen is de 1.3 de snelste met 170km p/u en 10,8s van 0-100....

in de gti&tuning van juli staat trouwens n mooie swift

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Junkie XR

[...]

Hehe, lol, thx
Btw die gele Nova GT staat ook op Marktplaats, wel voor 9 ruggen!! Maar goed, gastje heeft gewoon een mooie barrel-staat Nova gekocht, opgeknapt en probeerd er nu wat aan te verdienen.

Hier de link.

Iemand enig idee trouwens wat een A Manta ongeveer weegt? Ook is me nou nog niet helemaal duidelijk of dat ding achter of voorwiel aandrijving heeft...


nova is n VW???
wist k nie eens

echt mooie auto's, maar t zijn vast van die dingen waar je maar tot 1.75m in past?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Superfunk

Zo eindelijk een foto van me auto.
afbeelding
afbeelding


hang die demper r s recht onder man
owjah; echt n mooi bakkie jung, hou m heel!
p.s.: nummerplaten in amerikaanse trim kosten 12eu p.s.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

nou 115 pk op 900 kg komt anders heeeel goed van zen plaats hoor...rij je zowat alle gti's mee weg en ben je zelfde of pietsie langzamer als een gewone crx dohc

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 24-7-2004 18:35


pietsie langzamer?
mwoah, crx uit 1989 met 127pk en 890kg...
die zal toch al snel n kleiner deel van z'n vleugels zijn verloren denk ik

wil niet zeggen dat t n slome bak is hoor, kvin m vet!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

@damage... die auto heeft 115 pk op 900kg, een gti 2,0 8 klepper heeft 115 op 1050 kg dus zal wat sneller zijn hoor.

en een dohc ( hoe bedoel je "echte" je hebt alleen maar crx dohc vanaf type 2...zijn allemaal 16v en dus dubbele nokkenas}
anyway ..de type 2 heeft 124 pk op 900 kg, hij zal wel sneller zijn maar scheelt niet veel!!

@ klopt , mag je niet vergelijken..in zijn tijd was het een race beest!



honda was de 1e die alleen maar 16 kleppers in z'n gamma had rond die tijd.
ik had 2x n civic SOHC uit 1990, maar ook dat was n 16v...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

indd mt7,

maar ik denk dat damage dan de vtec bedoeld. dat gaat indd niet lukken. maar met een lichtelijk gekietelde 2.0 16v wel (zegmaar rond de 175pk) in die manta. ben ik daar nog niet tevreden mee kan er altijd nog een 2.016v turbo in, (stnd 200pk en met andere chip over de 300, 310 ofzo)

je heb ook ouwe crxjes met rond de 150pk ken dat?

maar volgens mij zijn die crxjes ook nog net ff iets zwaarder dan 900.




europese crx vtec heeft 150pk, weegt 1050kg.
n japanse crx vtec heeft 160pk
'gewone' crx weegt minder dan 900kg

enne, ik betwijfel t dat je met slechts n chippie opeens 100-110pk winst krijgt, 15-35pk lijkt me waarschijnlijker?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

@ marcel

ik rij zelf crx vtec
die dingen hebben standaart 150 pk op 1010 kg, allicht dat je dat niet bij houd, dat doen (zonder opscheppen )de meeste autos niet , is ongeveer evensnel als een vr6 2,8 l


sneller zelfs
wel ff n afknapper voor n jongere auto met zowat t dubbele aan motorinhoud (2,8 vr6, hebben we t dus over de golf )
1160kg n corrado is wel ietsje sneller, met 40pk en 101nM koppel meer dan n 1010kg crx.
owjah; vtekkel misbruikt ong 7,3l vloeibaar goud per 100km (gecombineerd) en n vr6 (corrado) 9,6.....

doe mij maar n honda

Dit bericht is ge-edit door Steve_ZHC op 26-7-2004 2:15

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 26-7-2004 10:29


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved