Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door REPSOL_MIKE (UserID 1602) op 4-7-2004 23:53.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC

lpg ontbrandt op n (veel) hogere temperatuur dan gewoon benzine.
komt er op neer dat je kleppen verkolen, kleprubbers verbranden, algemene slijtage van de motordelen zal ook wel wat hoger liggen.

daarnaast heeft lpg de nare eigenschap dat je minder power hebt...
en je moet die rommel ergens kwijt, bijv. n speciale ronde tank op de plek van je reservewiel (die je dus weer ergens anders kwijt moet), gat in je bodywerk maken voor t nodige hervullen van de tank met stinkende liters goedkoop spul


lalalalala....


welk jaar leef jij erges...tegenwoordig worden kleppen van beter materiaal gemaakt...die kleppen verbranden niet zomaar...

en het vermogen verlies valt ook steeds minder terug...jah idd de oudere lpg-installaties met gasmengstuk zijn idd wat trager,maar is meestal te wijten aan de kleinere doorlaat van gasmengstuk

met de nieuwere lpg instalaties met lpg injectie zowel vloeibaar/dampvorm valt je vermogen weinig trug..iig minder als de 10-8 % van een ouderwetse lpg installatie...

lpg blijft de motor veel schoner van...lijkt me sterk..verkoolde kleppen bij een lpg..verbrande ok..maar tegewoordig ook nie meer..


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved