Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 1-7-2004 13:57.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SPARKLE

Hmm stevie boy

Klopt iets niet, een Clio Williams is geen 1.8 en heeft ook geen turbo. Een Clio Williams is een 2.0 zonder turbo, en een 1.8 16v is WEL een 1.8, maar ook zonder turbo

Er zijn haast geen clio's met turbo's of het moet zelfgemaakt zijn, ik weet wel dat ze op k-tec racing.com bezig zijn met de maak en leverbaarheid van een turbo voor de clio en megane enzo... Leuke site, kijk er vaak want vriend van mij had er eerst AL zijn spullen voor zijn Renault 5 gt turbo vandaan, van bodykit tot competitie zuigers (320pk). Werd echt zown Ali G bak, ook met de uitlaten uit de bumpers

Maar die heeft ie inmiddels alweer verkocht, en nu gaat hij aan een Clio Williams beginnen met ombouwen, want nu is die nog helemaal standaard


hmmmm, vaag dan, tis volgens mij wel n 1.8 blok uit n clio, en er zou turbo op zitten...
nouwjah, t zal wel dan, die versnellingsbak is ook al niet meer origineel renault (racebak ofsow) dus t kan maar zo...

lees net superfunk's post; zonder turbo 150pk?
dan is die r5 t?ch zonder turbo
boeie, t loopt best raar...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE

[...]


iedereen zn eigen mening hoor...maar

ik rijd liever in een duitser...ok je hebt gelijk ze zijn zwaarder...maar trk is ff een portier dicht van een corrado of een crx-je
merk je egt wel verschil...en btw..een vr6 heeft geen 147 pk..maar 174..of zelfs 190..afhankelijk van de uitvoering...en je zegt zelf al..het weegt meer daarom komt het minder hard voorruit in verhouding..

dat jappanners (on) comfortabel zijn is bull shit...ze zijn meestal wel redelijk stug...standaard al...maar oncomfortable niet...duitsers zijn meestal ook wat stugger dan fransen...zijn ook meer op comfort gebouwd..en hoe jij derbij komt dat een V-tech een v4 is...dunno..maar bij mijn weten is het tog egt een 4 in lijn..net als v6..oke..klopt bijna..
maar tis wel een aprte v6..met zeer kleine blokhoek..

no offence


euj, vaudje
is idd 4 in lijn...
maar je hebt gelijk; deur van n crx = BAM-rammel
maar jah, dicht is dicht toch

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Ik heb van de week een opel corsa gsi (16v dohc)gekocht. (ja caddy is alweer verkochtr wegens probleempjes) hij is van eind 94 en echt alles is electrisch binnen. Zit zelfs ABS op. Ik ben zelf geen opel fan, maar een cors B vond ik altijd al leuk uitzien en toen ik inde gsi reed was ik verkocht. Man dat zijn ook snelle bakkies. Ja tis geen vtec, maar t rijdt zeker hard. Had ook pas 110k gelopen (NAP gecontroleerd)


netjes
foto??

maat van me heeft nu ook n corsa gsi, 1992 ofsow, iig dat 4kante model nog.
is leuk spul, maar n maat van me heeft r ff in gereden, mijn auto gaat toch rapper weg.
en dan is de civic zwaarder en sohc, corsa en civic beide 1.6i dus...

maar jah, boeit nie, t zijn fijne wagentjes.

HOU M HEEL!


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved