Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Turbo's, Intercoolers, Nitromethaan enz.....' (ID 20045).
De reply is geschreven door Ed Honda CB50J (UserID 3528) op 28-6-2004 20:30.

Ok idd van mij :

Men neemt een colafles ofzo of AA weet ik het,
Je vult die met gewoon water ( niet helemaal vol ) je sluit een gewone gasfles erop aan voor aanstekers..
Je zorg dat de gasfles en de colafles goed op elkaar aangeloten zitten ( gasdicht ) en je zorg dat het ''pennetje'' van de gasfles eraf is, zodat de gasfles spuit/leegloopt, op het moment dat je het pennetje eruit trekt moet je hem snel met de colafles verbinden zodat het water in de colafles bevriest ( gas message=Ok idd van mij :

Men neemt een colafles ofzo of AA weet ik het,
Je vult die met gewoon water ( niet helemaal vol ) je sluit een gewone gasfles erop aan voor aanstekers..
Je zorg dat de gasfles en de colafles goed op elkaar aangeloten zitten ( gasdicht ) en je zorg dat het ''pennetje'' van de gasfles eraf is, zodat de gasfles spuit/leegloopt, op het moment dat je het pennetje eruit trekt moet je hem snel met de colafles verbinden zodat het water in de colafles bevriest ( gas = heeeeel koud )
Nu is het water dus bevroren ( voor eeuwig, want het koude gas kan niet weg als je hem goed hebt aangesloten )

Nu beun je dus de colafles in je luchtfilter huis en je hebt koude lucht, je kan dit idee ook verder uitwerken door het koude gas door buisje ( rooster ) te laten lopen, zorg wel dat je niet teveel water gebruikt anders vriest hij kapot...

In theorie lijkt mij dit prima werken, als je maar zorgt dat de verbinding 100% gasdicht is...




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved