Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'welke uitlaat is beter op een derbi senda?' (ID 19897).
De reply is geschreven door damage (UserID 2471) op 23-6-2004 13:07.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gigo

Metrakitje of Yasuni Cross



En waarom? Niet dat het waar is wat je zegt hoor..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

yasuni




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Yasuni Cross

Ik heb hem ook, en ben er z??r tevreden over. echt boven mijn verwachtingen..

(let wel; je moet dan wel de ori cilinder hebben met opdruk 49,9cc, en niet met 50cc

edit; woops je wilt een onderlangse, maargoed, ik neem aan dat die niet veel verschilt qua prestaties dan de bovenlangse..

Dit bericht is ge-edit door Luc op 23-6-2004 9:39


Prestaties zijn aardig verschillend.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

ik heb zo'n technigas en het is een echte lage toeren pijp.

zelfde als de ori uitlaat dus.

2-takt moet hoge toeren draaien en dan zit je met zo'n pijp met een max van 9000rpm


Compleet waar. Op GPR is tecnigas zelfs 100% gelijk aan std. uitlaat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

proma


Bestaat niet voor derbi Senda..
%0message=
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gigo

Metrakitje of Yasuni Cross



En waarom? Niet dat het waar is wat je zegt hoor..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

yasuni




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Yasuni Cross

Ik heb hem ook, en ben er z??r tevreden over. echt boven mijn verwachtingen..

(let wel; je moet dan wel de ori cilinder hebben met opdruk 49,9cc, en niet met 50cc

edit; woops je wilt een onderlangse, maargoed, ik neem aan dat die niet veel verschilt qua prestaties dan de bovenlangse..

Dit bericht is ge-edit door Luc op 23-6-2004 9:39


Prestaties zijn aardig verschillend.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

ik heb zo'n technigas en het is een echte lage toeren pijp.

zelfde als de ori uitlaat dus.

2-takt moet hoge toeren draaien en dan zit je met zo'n pijp met een max van 9000rpm


Compleet waar. Op GPR is tecnigas zelfs 100% gelijk aan std. uitlaat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

proma


Bestaat niet voor derbi Senda..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niels55

zeker geen proma, carenzi competition is de beste


Carenzi is ZEKER NIET de beste!!

Yasuni SP3 is 1 van de betere pijpen op derbi.

Bovenlangs is Conti tot nog toe de snelste fabriekspijp gebleken. Onderlangs zitten de conti en de Sp3 redelijk dicht bij elkaar.

Op 70cc is de Yasuni Sp3 beter dan Conti (zo het schijnt, met het laatste heb ik zelf geen ervaring, maar zou goed kunnen)

Dit bericht is ge-edit door damage op 23-6-2004 13:10


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved