Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 21-6-2004 11:25.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh
ik ga binnekort kijken voor een 440 uit '92.
er is in 2001 een g3 gas installatie ingezet.
hij heeft 318duizend op teller staan.
Is er iets waar ik echt op moet letten?
en wat mag zoiets ongeveer kosten?
afbeelding
dat is n 1.7 turbo zeker?
dat is wel n behoorlijk hoge km-stand hoor, en (ook al is't G3) LPG verneukt je motor.
Volvo heeft niet heel snel iets kapot, maar jah, als je iets nodig hebt mag je gaan sparen (als je je bedenkt dat n nieuwe bumper van n Volvo V70 al snel 800 euro kost, excl. spuiten en monteren...).
als t inderdaad n turbo is dan moet je goed opletten op piepjes rammeltjes etc. want n turbo-revisie... ?????????????????????
ze zijn ook nog s erg zwaar, dus belasting en verzekering zijn blij met je als nieuwe goedbetalende klant
ik zou r niet meer dan 500eu voor geven, sterker nog; ik had m lekker laten staan.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Boerke [Mathieu]
[...]
ik doel meer op de zijkanten van de banden, dus OP het profiel nog.
eentje op mijn werk scheurd altijd door demessage=Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh
ik ga binnekort kijken voor een 440 uit '92.
er is in 2001 een g3 gas installatie ingezet.
hij heeft 318duizend op teller staan.
Is er iets waar ik echt op moet letten?
en wat mag zoiets ongeveer kosten?
afbeelding
dat is n 1.7 turbo zeker?
dat is wel n behoorlijk hoge km-stand hoor, en (ook al is't G3) LPG verneukt je motor.
Volvo heeft niet heel snel iets kapot, maar jah, als je iets nodig hebt mag je gaan sparen (als je je bedenkt dat n nieuwe bumper van n Volvo V70 al snel 800 euro kost, excl. spuiten en monteren...).
als t inderdaad n turbo is dan moet je goed opletten op piepjes rammeltjes etc. want n turbo-revisie... ?????????????????????
ze zijn ook nog s erg zwaar, dus belasting en verzekering zijn blij met je als nieuwe goedbetalende klant
ik zou r niet meer dan 500eu voor geven, sterker nog; ik had m lekker laten staan.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Boerke [Mathieu]
[...]
ik doel meer op de zijkanten van de banden, dus OP het profiel nog.
eentje op mijn werk scheurd altijd door de bochten, de zijkanten van het profiel zijn bijna kaal..
dat heeft niet zo gek veel met bochtenwerk uit te staan jung, meer met de uitlijning v/d auto...
als die niet goed is staan je wielen niet recht genoeg onder je auto.
uitlijnen kost 30-40 euro...
enne, die km-stand icm gas...
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh
[...]
volgens mij ligt het er gewoon aan hoe de auto is onderhouden. en of die niet volledig is afgetrapt
mijn benzine-gebakje is van 1990, heeft kleine 250.000km gelopen, en ik hoor geen rare geluidjes ofsow...
jah, 1 schokbreker is denk ik wat versleten, maar goed, slijtagedelen is anders wat dan problemen met de auto
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos
[...]
kweenie of die oude diesels van toyota goed zijn, kweet wel dat de oude diesels van opel bagger zijn (dus EN de auto is bagger EN de motor is bagger )
Dit bericht is ge-edit door Steve_ZHC op 21-6-2004 11:38
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved