Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Beta' (ID 2846).
De reply is geschreven door MBX OWNER (UserID 48) op 7-2-02?22:44.

Ja want jij zal het weten natuurlijk, want je hebt me al zo vaak zien rijden en zelf ook al zo vaak met een Evo 70 en Evo pijp gereden.
Dat je precies kan vertellen wat er gebeurd als je hiermee rijdt, toch?

*irritatie* *irritatie*

OK, dus nu is er een nieuw onderwerp gevonden?
Eerst waren scooters niet snel en waren het rijdende plee potten.

Nu is bewezen, door middel van harde testbank uitdraaiien dat er verschrikkelijk hoge vermogens uitgehaald worden en dat ze wel snel zijn dus moet er iets nieuws gevonden worden om over te discusseren toch?

Nou dan kan ik je bij deze zeggen dat je volledig ongelijk hebt.

Normaal stel ik mijzelf niet zo op, maar ik vind persoonlijk dat het forum steeds oninteressanter wordt en ik er daarom ook niet veel meer kom en al helemaal nix post, maar nu wil ik ff duidelijk mijn blijk van kritiek geven.

Mocht je nog twijfelen, kom gerust een keer langs om tegen me te sporten, dan doe ik er desnoods wel een luchtgekoelde Evo 70 voor je onder zodat de strijdt mogelijk eerlijker voor je wordt aangezien deze ongetuned is.

Overigens zijn er ook mensen zoals Rens die wel eens gezien hebben hoe mijn scooter vroeger reed ongetuned met Evo uitlaat en geloof mij nou maar dat die heel wat harder ging dan dat jouw NSR gaat of ooit heeft gehaald.

Waarop baseer jij dan dat een Evo uitlaat slecht is, vertel mij dat dan ff? Of ben je ook gewoon zo'n figuur die met iedereen en alles mee praat?
Ik betwijfel het of je ooit een Evo uitlaat in je handen hebt gehad.
Ik zelf bereken zeer veel aan cilinders en uitlaten en ben erachter gekomen dat een Evo uitlaat zeker wel een z???r goede uitlaat is.
Hij is niet extreem hoog toerig (voor scooters met vlinderpoort begrippen) maar zeker wel een goede powerband en een goed koppel verloop.
Verder is het toerental waarop, met deze uitlaat, het topvermogen wordt geleverd, al voor boven het toerental dat een NSR met standaard ontsteking ooit zal maken.

Mocht je nog twijfelen over alles, ik heb over een tijdje m'n MBX klaar met zelf getunede cilinder, en zelf berekende en gemaakte uitlaat.
En dan is dit niet op z'n manier gebeurd die jullie vaak gebruiken.

Maar goed, dan kom ik wel een keer ermee naar Sunder ofzo.

Ik hoop je bij deze voldoende ge?nformeerd te hebben.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved