Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 7-6-2004 22:31.
ik ben over die luchtweerstand begonnen omdat er werd gezegd dat een kadett gsi maar 220 ofzo zou lopen,en dus zeg ik dat een combo een nog lagere top heeft met de zelfde setup omdat ie meer luchtweerstand heeft.
dat zon combo 250 loopt geloof ik gerust.
ik ken een crx die over de 300 loopt (gemeten met een m5 erlangs op de autobahn)en een x aantal bmw's die ook heel ver de teller uit lopen.
maar voor een hoge top heb je toch vaak meer aan een grote cilinderinhoud dan een hoog toerental.
die 17 inch maakt vaak niet veel uit omdat dat dan 225 40 17 is ofzo en anders 165 65 14 of iets dergelijks.
dat maakt bijna niks uit.
hoeveel komen we zo achter want er gaat er vast wel een uitrekenen hoeveel het precies is.
waarschijnlijk om te laten zien dat ie de formule kent.
dat van dat brandstof vebruik en die wankelmotor,ik bedoelde gewone convensionele motoren,moet je niet met zon freak show als een wankelmotor aan komen zetten.
die trottelbodies wou ik eerst ook gaan doen,maar t afstellen is mij veel te veel werk.
ik ga wel throttle bodies monteren,maar gewoon van een m3,dus niks zelf met kelken afstellen.
en waarschijnlijk een piggypack look-a-like aftermarket ecu.
wel een hoop afstel gezeik,maar hij is ook zelflerend,dus hij rijd meteen,wel niet optimaal maar je kunt er mee blaffen.
verder kan ik er de turbo's en waterinjectie en launchcontroll en die shit mee aansturen.
aparte mappen voor acceleratie en top op knopdruk.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved