Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door User 927 (UserID 927) op 7-6-2004 0:50.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
mazda rx8,
141kw: 41duizend euro
169kw: 50duizend
169kw bij 8200t/min
211nm bij 5500t/min
0-80 in 5,5seconden
0-100 in 7,4 seconden
stadsrit: 15,8 op 100km buitenweg: 8,9 liter op 100km
combinatierit:11,4 op 100km
gemiddeld: 13,7 op 100km
topsnelheid fabrieksopgave: 235km/u
rx7 heeft meer vermogen dankzij twinturbo, maar verbruikte meer dan rx8
hoeveel vermogen rx7 heeft weet ik zo 123 niet
complete auto is een staaltje ontwerp, echt vet
mensen met "auto en motor technie" lees december 2003 editie maar eens, staat volledig artikel in
btw:
2x654cm3 aan rotors
samen 1308cm3
via omrekenformule vanwege wankel word deze auto bij de 2.5 liter klasse gerekend
begrenser grijpt in bij 9200 toeren, eigenlijk te vroeg, maar dit is om te geranderen dat de auto betrouwbaar blijft (dingen kunnen dus nog veel meer zuipen )
Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 7-6-2004 0:48
Is idd een ZEER vette auto.
Kwa motor, maar ook kwa ontwerp.
Maar denk je es in hoe vet het klinkt om te zeggen: ja er zit een 1.3 liter motor in.... met 230pk
Weet iemand trouwens een HTS atuotechniek in de buurt van Drenthe? DUs Friesland, Groningen, Drenthe en GElderland.... kon er alleen een vinden in Arnhem, en das me net wat te ver eigenlijk.
Edit: heb niet echt verstand van inlaattrajecten enzow, weet alleen ut verschil tussen injectie, carbs, turbo en supercharged (En wankel systeem weet ike en beetje)
Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 7-6-2004 0:52
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved