Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Superfunk (UserID 764) op 6-6-2004 22:04.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scania
[...]
grappig, weer zo'n ventje die het beter weet!!!!! 
hoge druk zuigers, hoge druk kop, chip chuning, berekende uitlaat enz enz, daarbij komt dat een standaard 2.016v kadett GSi al 235km/h rijd, en een combo lichter is als een kadett.
lul over dingen waar je verstand van heb, en niet waar je DENK verstand van te hebben.
En wat nou een ventje die denkt dat ie het beter weet, beetje rustig ja, kut kneus.
En dan nog een standaard kadett loopt geen 235, maar 220.
Jij gaat uit van teller km's, en als jij er verstand van had, wist je dus dat dat niet echte km's zijn.
En ja ik weet waar ik het over heb, daarom reageerde ik op jou.Een combo heeft gigantisch veel luchtweerstand, en dan heb je bult vermogen nodig om zo hard te gaan.En welke versnellingsbak heb je eronder liggen, enigste manier om die snelheid te halen moet je er al een 6 bak van de calibra in hebben liggen.
Want om bij een gigantisch toerental die combo op 250 te krijgen gaat je niet lukken.
En hoe is ie opgefokt dan(want met het lijstje dat jij typte lukt het je nooit), als je dat is uitlegt misschien dat ik je geloof.(zonder turbo 250 pk halen)
Maar zoals jij het typte komt het een beetje patserig over.
Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 6-6-2004 22:07
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved