Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'honda gt4' (ID 19418).
De reply is geschreven door Hans F (UserID 1202) op 6-6-2004 9:40.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


[...]


waar baseren jullie 2 dit op? op verhalen? er zijn toch zeer weinig mensen die ervaring in deze cilinders hebben..., dus ik neem aan dat je dit zegt op ver halen?, en wie zegt dat dat klopt? ,misschien is die wel trager dan de ge2, maar denkt de gene die het ooit heeft gezegt uit 'ervaring'dat dit een super cilinder is, omdat hij alleen maar eigenlijk een 50orgineel gewend was? lekkere strop dan...,
wil er alleen mee zeggen dat veel mensen zitten te lullen dat gt4 super snel is en zo, terwijl niemand echt iemand aan kan wijzen die er ervaring in heeft. dus is alles gebaseerd op verhalen....

en aangezien gt4 vet zeldzaam is, zou ik dit uit je hoofd zetten en gewoon voor de ge2 gaan...

en dan zeg ik de ge2, omdat deze nog wel redelijk verkrijgbaar is...

Dit bericht is ge-edit door barry op 6-6-2004 2:05


aan het verhaal van pertijn, bij dynojet hadden ze een standaard gt4 gemonteerd icm een pijp van tino, hpi, 20mm keihin en een goede kop, en dat leverde al een 12 pk, met een nette grafiek. Dus zonder dat er iets aan die cilinder gebeurt was.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved