Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 2-6-2004 0:48.
ff update;
ik heb geen 17" meer onder mijn auto, zit nu 15" onder en ik verpats die 17" gewoon los van de auto, powerfilter heb ik ingewisseld voor een origineel exemplaar, ook powerfilter verkoop ik los...
je moet toch wat als mensen 'jouw' prijs niet willen geven voor je trots/liefde (lekker kansloos als je auto je liefde is hahaha)....
ik heb nu 15" borbet velgen, 5 spaaks, wel mooi, niet spectaculair.
voordeel; w?l goede banden
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
nou bij men crx anders niet..lag orginele luchtfilter ook gewoon boven bij blok..
en bij de mitsubishi galant bij ons thuis ook en eveneens bij de jetta ..heb bij de meeste autoos het orgineel luchtfilter gewoon bij het blok zien zitten hoor
Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 31-5-2004 0:37
dus bij jouw crx zit t filter boven t blok?
dan heb je vast een oud model ofsow, want ik heb de crx vtec gezien, de gewone crx, en mijn civic, en die zijn alle 3 precies tzelfde;
t blok in het midden, accu naast t blok, en in t overgebleven hoekje tussen accu, koplamp en wielkast, daar zit je filterbox.
over de radiateur loopt n buis die de lucht aanzuigt van onder je bumper weg.
dus ?f je praat poep over crx, ?f je hebt t over n type 1.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]
[...]
damn jij ben vroeg op
dacht je dat??
ik was vrijdag om 7u op bed, zaterdag om 8u, zondag om half 6 (vroegertje) en maandag om 4u.
2x 1 dag gewerkt, 1 dag geschilderd, en 1 dag vrij, 10u slaap gehad sinds vrijdag en ik leef nu op de red bull.
oftewel; mooi weekend gehad
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P
Tjah, als ze dr alleen een ander filter op gooien, en de ecu niet resetten dan heeft t toch nog steeds geen nut??? ( of wel ) Dan kloppen de waardes en alles niet meer toch...Volgens mij als je een sneller/ander filter neemt heeft t alleen nut als je OOK de ecu reset?...
ik heb er sinds vanavond weer een origineel luchtfilter in.
ECU gereset, maar minder dan 5min laten draaien, en motor was al warm.
dus morgen ff opnieuw.
maarrrrrrr, ik merkte geen verschil met trekken, en op top lijkt t me sterk dat ik vermogen heb verloren met dit andere filter.
kabaal is wel verdwenen, en hopelijk dat 'lek in de tank' ook n beetje
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ
een open_lucht_filter komt toch altijd(meestal) een mooier geluidje uit?
kan je dan niet je originele aanzuig slang(en) vergroten en op je openlucht filtertje aansluiten?
je bedoelt verlengen zeker?
dat kan, maar dan heb je dus geen WAI meer maar CAI (cold air intake).
dan zit je filter in t hoekje van je bumper, n paar cm van al die plassen water die je aanzuigt verwijderd.
als je alleen met droog weer rijdt of niet door plassen, dan heeft dat best nut volgens mij, die lucht is ook gewoon koud toch...
maar jah, dan nog; wat win je er mee, en meer zuipen doet ie toch wel!
en nu staan snelle auto's er al niet bekend om dat ze zuinig zijn...
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved