Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen poortmap, timingen en tunen topic' (ID 14350).
De reply is geschreven door [RRT] Lost-P (UserID 3712) op 13-5-2004 16:47.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarcelMt5

ik heb een vraagje maar btje loos om er een topic over te openen dacht ik zo....

ik krijg binnenkort een vespa cilindertje te tunen voor een jongen uit mijn klas..nou heb ik al een aantal mt/b cilindertjes gedaan gewoon btje hak en zaag tuning, en nu vroeg ik me af is dat ook te doen bij die vespa cil? ik weet niet hoe zown cilindertje eruit ziet verder maar is het gewoon te doen zolas een mt/b cilinder?



Ik zou als ik jou was niet zaag/hak/beuntuning toepassen ...maar in principe zijn het dezelfde formules en alles als voor je mb/mt cilinders...die gelden overal voor.


@Tomos 50: Als je het Topic doorleest snap je wel dat je de Timingen moet gebruiken om de Blowdown te berekenen


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved