Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp '2003 MT-5' (ID 18114).
De reply is geschreven door Baasbas (UserID 413) op 23-4-2004 16:03.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84
Edit: yamaha heeft t toch ook gedaan. Alleen denk ik dat honda mts veel bekender waren in nederland dan de yamaha dt.
dat ben ik eigenlijk niet met je eens.. WAT heeft yamaha dan gedaan? Ze hebben een 13 in een dozijn crosser gemaakt, met een 14 in een dozijn blokje eronder. Zo'n moderne crosser kan zich op geen enkel punt onderscheiden van z'n concurrentie. Oke, er zullen smaakverschillen zijn omdat iemand liever een ander koplamp unit heeft dan de ander.. Verder is het allemaal hetzelfde (als je nuchter kijkt).
Quote:
En aangezien honda zoveel ervaring heeft met brommers bouwen, zal t best mogelijk zijn om een nieuw model honda te maken voor pakweg 2300 euro ofzo. Terwijl andere merken paar honderd euro duurder zijn.
Ze kunnen wel ervaring hebben, maar hebben ze m??r ervaring dan de andere merken? Denk het niet. Stel dat we ervan uitgaan dat ze dat w?l hebben. Hoe gaan ze die ervaring dan gebruiken om een model goedkoper op de markt te brengen dan de concurrentie? Waarom denk je dat grofweg 2 motorblokjes de hele schakelmarkt bedienen (je ziet hetzelfde bij scooters trouwens)? Juist, om kosten te besparen. Als Honda goedkoper wil zijn dan de concurrentie, dan zullen ze een oud blok moeten pakken (nsr) omdat ze anders tegen torenhoge ontwikkelkosten aan zitten te kijken. ?f ze moeten mee in de am6 rage. En als ze d?t doen, zijn ze exact hetzelfde als al die andere moderne crossers. Dus wat is dan de meerwaarde om Honda te rijden? Die is er niet..
typo
Dit bericht is ge-edit door Baasbas op 23-4-2004 16:04
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved