Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Gare Nieuwe Regel' (ID 17865).
De reply is geschreven door Apriliars105 (UserID 4233) op 19-4-2004 20:45.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JeRyZ

[...]


Over dat vermogen had ik een tijdje terug gebeld naar de politie (voor de lol):

Ik zo van: tja, als mijn brommer bijvoorbeeld 80 KAN(!) maar ik gebruik het niet, dan is er toch niets aan de hand? Ik bedoel, een Ferrari haalt ook 250, maar dat gebruikt ie normaal toch ook niet? Dan vind ik dat auto's ook op 120 km/h begrenst moeten worden.

Zij van: ja maar je brommer mag niet harder dan 45 km/h rijden.

Ik: ja maar als ik me gewoon daaraan houdt, is er toch niets aan de hand? Als ik maar niet harder ga als 45 km/h. Hij kan wel harder maar dat doe ik niet. Een auto kan ook harder, maar dat mag ook niet.

Zij: Volgens mij moet je hiervoor niet de politie bellen, maar het wetbureau ofzoiets.

Ik: ok bedankt!

Zij: dag.

Vond ik wel geinig, gewoon geen antwoord hebben. Ik weet dat het over de constructiesnelheid gaat, maar dat slaat ook nergens op.

Als een scooter in italie wordt gemaakt, rijdt ie standaard 80 ofzo. Dus de constructiesnelheid is daar 80. En voor hetzelfde product hier 45? Bullshit dus.
Ze moeten gewoon niet zo zeiken, en de snelheid tot 60/70 maken ofzo.


Toen ik het vroeg zei de agent: Het ministerie van justitie vertrouwt jongetjes van 16 niet als de brommer te hard kan. Daar komt nog eens bij dat je, als je dus zegt dat je altijd mar 40 rijdt, het helemaal niet nodig hebt...

Zit wel wat in natuurlijk, wie voert zijn brommer nou op, als hij er niet harder mee wil rijden ???

Oja, en volgens hun is een brommer maar gemaakt voor een snelheid van 45 km.u en een ferrarie geconstrueerd op een snelheid van BV 250 ofzo. (is natuurlijk niet zo, want in Frankrijk enzo rijden ze ook onbegrensd rond. En als ze er niet op gebouwd waren zou er wel een 30 cc blokje op zitten ofzo)

Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 19-4-2004 20:46


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved