Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Ram-air' (ID 322).
De reply is geschreven door Ali (UserID 77) op 13-5-01?01:00.
een SH is mischien nog makkelijker, gewoon in die waterkoelingskappen bouwen heeft als voordelen:
1 het zit redelijk hoog heeft dus geen/weinig last van rommel die er van het voorwiel afkomen.
2 er zit een roostertje voor dus regen wordt ook redelijk tegengehouden.
3 het roostertje zorgt er ook voor dat je er nix van ziet, en anders zeer weinig.
Oja neem wel de rechtkant, want links moet er nogal eens een keer af als je de uitlaat eraf sjort.
Een aantal dingen waar ik aan zat te denken is, dat je het van groot naar klein naar groot moet laten lopen want dan onstaat er een luchtversnelling (maken ze bij de barchboards in de formule 1 ook gebruik van.(hoe je barchboard schrijft weet ik niet)). En is het nix om er een fentilator voor de "slang" te bouwen zodat ie het in de slang "blaast" of kan je dat beter aan het einde doen zodat ie de lucht aanzuigt? Het laatste lijkt me beter want je hebt dan denk ik meer kracht achter de lucht nog zitten zeg maar. Wat voor ventilator zou je het beste kunnen gebruiken??? Liefst eentje van 12 volt kan je mooi op je lichtspoel aansluiten, en hij moet wel een bietje vermogen hebben natuurlijk!!!!
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved