Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 15-4-2004 21:58.

dan toch alleen de lampen.
dit noem ik belgische stijl.
vin t niet lelijk,maar de wielen hadden wel wat dieper mogen zijn.en een evo vleugel ofzo achterop.

ja om van 4 naar 6 cil te gaan moet ie geherkeurd worden,en als je er een bult vermogen bij krijgt kun je rekenen op een 800 euro voor de keuring.
maar ik ken voyagers en die hebben een 2.2 4 cilinder blok(en das veel cc voor een 4 cilinder,meestal is max 500 cc per cilinder en geen 550),dus het pk verschil zal niet zo bruut veel zijn,wel bult meer koppel.

ik kom ergens uit de buurt van hellmond,veghel etc.
en daar rijden wel meer kampbakken rond.
maar mij herken je aan een SMUTZKANONE zonneband.

ik heb momenteel wat problemen met mn install,1 van mn accu's is niet goed,weed alleen niet of t mn ori is of mn red-top.
die ori wordt een yellow-top,maar waarschijnlijk pas na full speed (1+2 mei)
hij start goed,en alles werk goed,maar gaat t volume open trekt ie alle stroom weg en valt dus de radio ook uit,dus ook de amps,en springt dan weer aan.
ik denk das dat als ie zwaar belast wordt dat ie op 1 of andere manier kortsluiting maakt.
heb al vaker problemen met een red-top gehad,hoop alleen dat die andere kapot is want die optima's zijn tering duur.
met de motor aan heb ik t ook,alleen minder snel.
maar om te draggen,heb ik te weinig powah op t moment.

ik draai 140 decibel(gemeten aan voorruit,volgens nieuwe meting) met 2 15 inchers in bass reflex kisten.maar dus wel in een sedan.
in een golf zou mijn install veeeeeel meer draaien.
ben nou met mn deurbakken bezig,heb nou nog ff een sinus live compo,en die heb ik er op zn kop in zitten (voor de looks) zoals je vaak bij subs ziet.
best geinig.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved