Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Eindelijk, NSR Site overgenomen' (ID 2589).
De reply is geschreven door Sander Bruinsma (UserID 601) op 8-1-02?20:15.

Nou, dat is een hele waslijst met vragen, maar goed:

* Stranger:
Nee, ik ben geen familie van DE Bruinsma en heb ook geen rijschool in de familie.

* Hans F:
Het orginele vliegwiel kapje kun je gewoon blijven gebruiken. De HPI scheelt natuurlijk niet bij een standaard blok kwa vermogenswinst. Hoe meer vermogen je uit je cilinder haalt, hoe meer profijt je van de HPI gaat krijgen. Dit heeft te maken met zijn verlatingskurve. Hij gaat ook iets beter op het gas reageren, maar door het lichtere vliegwiel moet het stationair wel iets hoger worden.

* Symen:
Mijn vertanding is 14/43.
De HPI kostte 550 gulden met grondplaat
Ik zou jou argumenten wel eens willen weten waaruit jij opmaakt dat je een Eurocilindro sneller kan krijgen dan een Malossi?

* Neonlampje
Als je de tekst op de main page leest, zie je dat de site nog verder word opgebouwd. Even geduld nog aub.

* Pingu Niels
Alle beetjes helpen natuurlijk. Ik heb toch geen standaard luchtfilter meer, dus waarom zou ik die box dan nog laten zitten. Je kunt het gebied waar de box zat, nu ook beter schoonmaken.

* Nelly
Bedenk dat ik nog niet klaar ben met modificeren. Er zullen in de toekomst best nog metalen en kunststof delen worden vervangen door carbon delen.



[This message is edited by Sander Bruinsma on 8-1-02 20:42]

[This message is edited by Sander Bruinsma on 8-1-02 20:44]


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved