Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Het 'Vraag hier de waarde van je brommer' topic' (ID 13980).
De reply is geschreven door NSR JunK (UserID 694) op 23-3-2004 20:20.
wil gaan autorijden en heb bijna OV dus zit er aan te denken om er helemaal mee te stoppen, heb ook nog een honda NSR staan, ding heeft wel onderhoud nodig. (roestig etc)
zo ziet die er nu uit alleen dan iets wat verwaarloost, roest op de achterbrug, verf van achtervelg gebarsten, verf op 1 zijkap gebarsten, achterband versleten. en nog wel t 1 en ander kleins.
positieve dingen:
brute degelijke setup:
6bak
70cc malossi
18mm keihin
mk uitlaat (roestig moet gespoten worden)
top zo rond de 115 echte
- heb met deze brommer veeeeel kmters gemaakt. (iedere week +-120 KM) en hij heeft me in 2 jaar nog NOOIT in de steek gelaten!!!
blok is vorig jaar zomer helemaal uit elkaar geweest en er is toen een nieuwe krukas, lagers, keringen en pakkingen in gekomen.
de orginele honda krukas heb ik er nog bij, ding is nog redelijke staat.
voor de rest doet alles het, en zit er een digitale teller ingebouwd!

als die weg gaat gaat mn hobby weg dus je moet um met een grote kar op komen halen
je krijgt er dan nog een paar kratten met onderdelen bij. waaronders paar blokken (in onderdelen) koppelingen etc etc etc
ook krijg je er de orginele cilinder+ 2x een
13mm carb bij.
en er zit een perfecte begrenser op die me al paar keer van een dikke bekeuring heeft gered. laatste keer was k gepakt door motorwout die wel wist hoe begrensers werkten... ding op roller kerel vol gas in zn 1 en dan echt paar sec vol in teoren normaal gaat die dan sputteren maar ding gaf geen kick, vent naar zn 6 had die 0,55 KW kerel weer terug naar zn 3 en weer vet lang hoog in toeren laten. toen gaf die t op en mocht ik weer gaan. begrenser knop zit ook op een perfecte plek, heb veel mensen laten zoeken NIEMAND heeft hem kunnen vinden, wouten ook niet
(mss ga k m zelf ook nog wel opknappen maar daar hek ook weinig zin in)
Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 23-3-2004 20:28
Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 23-3-2004 20:28
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved