Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 18-3-2004 21:49.

dis dus een typisch voorbeeld van verschillende smaken.
ik vin die voorkant van die celica wel gaaf,maar de rest
en dat heb ik met alle japanse ronde vormen.
vin de auwe crx'en en preludes echt mooie auto's maar zon dellsnoll of zon hyundai coupe bleh.
celica's zijn kwa motor wel oerdegelijk.

ben zelf ook weer druk aant denken wat te doen.
wil meer vermogen,maar lachgas is maar tijdelijk,en t hele principe van een supercharger vind ik verkeerd.
dan blijft eigenlijk een turbo over,alleen dat turbogat,t gemis aan vermogen onderin,en de heftige aanpassingen aan t blok.
die turbo's komen er wel,maar pas over een jaar of 3 als ik een 520 e34 om ga bouwen tot m5.

wil daarom nu met throttle bodies gaan experimenteren.
dus met een gasklep voor elke cilinder.
net als bij de M motoren van bmw.
is iegenlijk t zelfde als t monteren van (weber enz) carburateurs,je blijft nou alleen de voordelen van injectie behouden.
dr komt een extra compu bij,en omdat ik teglijk ABS ga monteren kan ik er meteen een launch controll bij bouwen.
dat samen met een veel korter diff wordt een rasechte impreza killer.
maar eerst staat mn achterspoiler en mn weg roestende achterschermen op t programma.
ze zijn niet rot,maar de rand is aan t roesten.
komt omdat dit model maar voor 80% verzinkt is,dus de schermen zullen wel de overgebleven 20% zijn.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved