Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Welke Cylinder?' (ID 16751).
De reply is geschreven door [RRT] Lost-P (UserID 3712) op 14-3-2004 18:44.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dr.Insane

Ach ik wil niet sneller gaan alleen wil ik sneller optrekken!!
Ik vind m nu erg traag namelijk.
En hij rijd niet naar behoren.
Dit heb ik in een andere topic al eens gevraagd waar dat evt. aan kan liggen,maar heb nu dus al diverse sproeiers geprobeerd en het heeft geen nut helaas.
T rare is dat ie bij 9000rpm ineens doortrekt naar de 11000rpm maar daarvoor lijkt het wel of ie inhoud?
Dus bij ong.8000rpm voel je gewoon dat ie moeite met de benzine lucht verhouding heeft schijnbaar.
Daar ben ik dus al mee bezig geweest en het heeft niks geholpen.
T jammere is dat die NS1 ook niet zo bekend is bij de meeste dealers en dat daar ook niet zomaar iets voor te leveren is.
Wat wel zou moeten dacht ik zo.
Ik heb nu mijn cylinder eens eraf gehaald om te kijken hoe het er uit ziet,maar ik zag gelijk al dat ie een vraamde verbranding had volgens mij?!?
afbeelding
Je ziet dat waar ie ontbrand dat de bougie erg licht van kleur is (uitlaatpoortkant) en de andere kant van de bougie is gewoon bruin,maar in de kop aan die kant zit niksqua verbranding aanslag??
Misschien lekt ie koelvloestof of heeft ie toch geen compressie genoeg.
Vandaar de nieuwe cylinder en natuurlijk pakkingen erbij gelijk.
Hoop dat iemand mij kan helpen??
Ik heb zelf eens op een RS gereden met een 80cc en die ging in no time naar de 120km/u op de teller en mijn NS1 haalt net 110 met windje meej en komt ook niet aan de top in zn 6?



Dit bericht is ge-edit door Dr.Insane op 14-3-2004 18:44



Dat hij bij de 9000 toeren ineens gaat trekken is gewoon je powerband! en vaak zit er een klein dipje voor de powerband wat dus denk ik nij de 8000 toeren zit bij jou?...

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 14-3-2004 18:45


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved