Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Suzuki GSX 400 E' (ID 16359).
De reply is geschreven door Hans F (UserID 1202) op 5-3-2004 8:49.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellraizer

Dat dacht ik duzz ook... valt echt nog zwaar tegen! Is echt een ultiem debiele regeleling. Het MOET door een officeele dealer gebeuren met een officieel afgegeven 25KW setje van de fabrikant voor dat type motor. En vindt dat maar es voor een 20 jaar oude fiets. Vervolgens moet er een nieuw kenteken worden aangevraagd (ruik ik hier pure winst)En ook al k?n het, dan kost ut nog dikke ?800 eurie . Maargoed dit is volgens de officieele manier dan h?.

Sommige verzekeringsmaatschapijen nemen ook genoegen met een vermogenuitdraai, en verzekeren hem op basis hiervan. Dit is niet volgens de wet en je k?n een bekeuring krijgen als je een wout tegenkomt met een baggerhumeur. Maar nog belangrijker is dat de verzekering terug kan krabbelen bij een eventuele aanrijding, omdat je niet voldoet aan de wet.

Dit alles niet om je bang te maken ofzo, maar ik wil je alleen er ff op wijzen dat die 25KW regeling meer voeten in de aarde heeft dan je op het eerste gezicht zou denken....


toch rijd de meerderheid van de 25kw rijders zo rond...





Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved