Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'scooter(s) ontploft.' (ID 314).
De reply is geschreven door MBX OWNER (UserID 48) op 11-5-01?00:34.

H? Michel, maar dat is nou het probleem, als je EEN Polini Evolution erop zet (dat is echt net zo'n mooie uitspraak als "EEN 70 erop zetten" dan gaat het allemaal niet echt hard. wat gebeurd er nou, als je dan een Polini Evolution uitlaat erop doet, een 21 mm carb, een vervroegde ontsteking en nog wat fratsen en het vervolgens goed afsteld, nou geloof me. Je weet echt niet wat je meemaakt.

Ik lul niet uit me nek, ben heus wel wat gewend, maar dit gaat echt hard hoor!

Je hebt meer onvrijwillige wheelies dan km's dat je maakt. Echt vet hoor.
Ben bij m'n ene NRG trouwens bezig om alles moeilijk erg te verbouwen (er past nu geen standaard cilinder meer op m'n carters trouwens) en wil dan over een tijd gaan rijden (af en toe, heb tegen die tijd al m'n autorijbewijs en alles, het is ook alleen maar puur voor de fun) en lekker blazen.

M'n andere NRG ligt echt helemaal uit elkaar, en als het mee zit wil ik daarmee volgend jaar gaan meedoen aan de standaard scooterklasse (echt standaard zijn ze niet, belangrijkste beperkingen zijn max 14mm, cilinder max 300 gulden en standaard ontsteking, verder is bijna alles toegestaan: cilinders tunen, uitlaat vrij, krukas vrij, CDI vercangen etc.) en gewoon ff mee rijden, lijkt me wel gaaf namelijk. Ik heb dan toch een auto en kan dan hopelijk gewoon een aanhangertje erachter hangen en erheen gaan, ja toch?

Mischien, maar daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht en me in verdiept, maar na de SDscooterklasse ga ik heel mischien ooit met m'n MBX (als ik die niet meer gebruik voor op straat) meedoen ofzo, maar dat denk ik niet, die gaan veel te hard als je het mij vraagt (lees: kost veel te veel geld)



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved