Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp ' vandaag dan ook nog men zeta gesneuveld' (ID 15789).
De reply is geschreven door Blukaap (UserID 380) op 17-2-2004 12:28.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
des te laag toeriger een cilinder is des te langer die heel blijft boven de 10 k blijft het over het algemeen niet lang heel



Boven 10K blijft het net zo goed heel, je moet er alleen normaal mee omgaan en niet zoals bijna iedereen na 5km dat ding vol openjanken (als het al zo lang duurt), veel te kort vertanden en dan op top gaan janken of imi naaldlagers gebruiken, met onafgewerkte cilinders rijden, frotolie gebruiken etc.

Durf te wedden dat je met een, noem maar iets, met een fiks getunede 98 eurocilindro voor NSR gaat rondsjezen die 12K maakt, dat je die nog heel lang heel kan houden als je er maar normaal mee omgaat.

RS125jes om maar iets te noemen maken ook max 12/13K ofzo (owkee 16K in het geval van een mito ), die kunnen ook 15000km blijven rijden met 1 en dezelfde zuiger, mits je er netjes mee omgaat.
Dus niet


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved