Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'honda nsr' (ID 2228).
De reply is geschreven door -Michiel RS- (UserID 68) op 22-11-01?23:55.
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?
Quote:
Originally posted by: jeroentje?klaassen
Die van een vriend van mij draait 9000 toeren bij de 70, bij origineel kunnen ze volgens mij 10500-11000 toeren. Ik denk dat bij een grotere carbarateur dat ook kan. Bergaf kon die van hem 85km/h ik zat achterop, alleen hij draaide dan wel best veel toeren, dus ik denk met die 18mm denk ik 80 vooruit, kan dat niet kloppen?
eerst zit je te schreeuwen dat je brommer dit en dat heeft en dat ie wel zo hard loopt, en moet je kijken wat voor onzin je hier nou weer uitkraamt!
ten eerste een 18mm kan wel op een orginele cilinder maar verzuipt ie al bij half gas. of je moet er zo'n kleine sproeier in zetten dat je hetzelfde effect hebt met een 16mm of kleiner, en een orginele cilinder draait in de vrij 9000 rpm ong, altans die van mij wel en 7000 in de versnelling in de 4. en 80km/h haal je niet zomaar met een orginele cilinder, daar heb je een 50snel voor. dus volgens mij loopt jij echt uit je nek te lullen man, anders praat je wel anders...
Dat gelul over 18mm is niet waar, dan had je waarschijnlijk gewoon een te kleine sproeier erin
En wie het er nu nog over heeft dat z'n cilinder in z'n vrij wel 11000 toeren geeft is echt een sukkel, want zelfs met een standaard cilinder haalde een tsx van mij 11000 toeren, maar als je erop reedt ging hij maar 60 en kwam maar tot de 7000 toeren.
Dus je meet er helemaal niets mee, je molt alleen maar je krukas
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved