Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Tsx pijp getest' (ID 15616).
De reply is geschreven door Pingu (UserID 465) op 10-2-2004 17:03.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


ach tis gewoon dat het aanbod van goede spullen voor een tsx gewoon 20x kleiner is als bij honda. Bij honda heb je veel verschillende uitlaten te krijgen, veel verschillende cillinders. En wat hebben wij?
Wat nog echt te koop is is imi 50 en 70 en airsal en malossi 70, en hier en daar vind je een charmo cillinder ergens 2de hands, of een fast arrows. Nou tis allemaal sloom alleen de airsal en malossi rijden een beetje maar het verricht ook geen wonderen.

Maar dat maakt het net wel zo leuk als je dan WEL hard kan op je suzuki!!

En ik vind 11K echt niet zo mega hoogtoerig ofzow Mijn cillindertje heeft powerband van 10 tot 12,5K en dat rijd anders toch prima met straatgebruik, moest er iedere dag 40KM mee rijden en dat ging perfect. Ik ben er mee naar de big-meeting gereden, was heen en terug bij elkaar zoeen 550KM ofzo, ging allemaal perfect. Dus ik vind die 11K voor weggebruik echt niet zo mega, kan je gerust wat hoger maken. Alleen jankt het wat meer en trekt het dus wat meer woute aan.

wat er op jou toerenteller staat hoeft niet te kloppen 11k is vrij hoogtoerig, nsr van pertijn had dacht ik zijn topvermogen al op 9 k, terwijl dat ding op toerenteller ook wel toeren draaide. Verder is het aanbod uiteraard bagger, maar dat is bij honda ook. Honda blok heeft alleen een veel betere basis om vermogen uit te halen, dat is een voordeel.
Zeiken over suzuki zal ik niet doen, maar snelle tsx'en heb ik nog nooit gezien


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved