Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Tsx pijp getest' (ID 15616).
De reply is geschreven door DaveTSX (UserID 683) op 10-2-2004 10:59.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Het is niet alleen het aanbod, het is de 'domme' constructie van het blok.


het aanbod is wel een groot gedeeldte ervan. En okay de inlaat enzow is wat vaag, maar dat wil niet zegge dat er geen vermogen uit te halen is. Cillinderfabrikanten zouden kunnen kiezen uit volledig membraamgestuurd of volledig zuigergestuurd, die keus is aan hun, dus dat kan je ook zien als een voordeel zeg maar. Aangezien zuigergestuurd minder weerstand oplevert, hoger piekvermogen, maar wel smallere powerband. Maar opzich zouden ze dus de cillinders naar eigen hand kunnen zetten.

Kijk naar de 70cc fast arrows voor tsx, volledig membraamgestuurd.

Maar het aanbod beperkt het vermogen ook een groot deel, als je ziet hoe gaar die airsal cillindertjes zijn, kleine lage uitlaatpoort, alleen daar is al veel winst uit te halen! En dan heb ik nog niet eens naar de rest gekeken wat allemaal mogelijk is.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved