Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '1 of 2 zuigerveren? maakt iets uit?' (ID 15537).
De reply is geschreven door Hans F (UserID 1202) op 7-2-2004 9:12.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

jup, fototjes van cil staan in zn profiel, pagina 4.. ergens onderaan..

Timingen 126.1/188.9 zoals ik hem kreeg... (blowdown 31.4) timingen heb ik dus niet veel aan gedaan, poort vorm veranderd, bovein wat meer oppervlakte.. poort ge?galiseerd (kon echt veeel metaal uit ) en nog wat shit hier en daar weggefreest

hans: malossi's voor mt/b worden standaard met 1 veer geleverd (chroomwand) die dingen maken ook niet meer dan 11500 toeren op de teller hoor ik denk dat het wel mee valt.. tis idd gietijzer, maargoed.
)


bij een allu chroom cilinder heeft de zuiger meestal een veel nauwere passing als bij gietijzeren cilinder (voor gietijzeren cilinders heb je niet eens normale overmaten, enkel overmaten waarvoor je moet boren)

btw. die nsr in het profiel van redmetallic nsr lijkt erg veel op die van mij ooit (mijne was nog iets feller rood). Enkel nog voorpoten, kapje tussen stuur en achterbrug zilver metallic spuiten, tankdopje polijsten, velgen ook rood en hij is hetzelfde

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 7-2-2004 9:14


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved