Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'cdi???' (ID 2157).
De reply is geschreven door Junkie XR (UserID 76) op 16-11-01?11:37.

Of er wezelijk verschil zit tussen 4, 6, 8 en 10 kleppen weet ik niet, lijkt mij ook dat 4 kleps eigenlijk hetzelfde doet als 10 kleps, alleen bij 10 kleps het over meerdere klepjes verdeeld word. Het enige wat nog zou kunnen is dat een 10 kleps makkelijker opengaat, omdat een plaatje minder masief is, een ijzerdraadje buig je makkelijker om dan een plaatje metaal, dat princiepe. Maar het verschil tussen twee en vierkleps lijkt me duidelijk. Een 2 kleps gaat maar aan 1 kant open, de plaatjes moeten hier veel verder open, een vierklaps heeft dit aan 2 kanten. Nou moet ik zeggen dat 2 kleps echt niet trager hoeft te zijn, mijn MB had een carbon 2 kleps membraan, en dat ding reed lekker hoor, goeie gasreactie enzo.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved