Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'het geheim van de Minarelli bak??' (ID 15201).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 28-1-2004 16:28.

taps is zeg maar schuin aflopend...
schijnt dat de versnelling nu makkelijker in elkaar hangt, geen idee waarom, maar jah, ik heb het nooit geprobeerd dus kan je niks garanderen.

probeer anders maar eens rond te rijden met de standaard bak als je een 80cc Top Performance hebt...
bij mij ging dat steeds minder, zelfs n? revisie van het gehele blok door een goeie crossdealer, waarbij er ook nog es een aantal lagers zijn vervangen door de wat betere lagers dan er standaard in liggen (wel gewoon C3).

dan heb je nog van (ik meen) Gilardoni en Top Performances racebakken, maar jah, leg gerust ff een euro-rug neer.

de schakelwals schijnt idd in een aantal gevallen het probleem te zijn.
ik heb het geprobeerd op te lossen door het veertje onder de wals op te hogen (wat niet hielp).

Mina blokken schijnen best sterk te zijn, alleen tjah, als je met binnenrotor en licht bijgewerkte 80cc rondtuft, dan slijten de lagers vrij vlot

lijkt me nog wel eens geinig om een blokje lekker aso op te fokken, Lude getunede 70 polini, lichtere en uitgebalanceerde kruk (niet dat de balansas vermogen vreet ofsow, valt heel er mee), hpi, opmaat pijpje via Lude , blok geoptimaliseerd (flow ensow, zoals bij Mark (OudiRS) is gedaan tijden de BM (Lude tuning)).
4 of 6 kleps membraampie, twin-air (kijken of er een crossmotorluchtbox in te fixen is), 24 vlakschuif ofsow, 28 kan ook, maar dan moet ik ff kijken naar de verhouding vermogenstoename en brandstofverbruik.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved