Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 28-1-2004 10:47.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi

mijn bedoeling is niet het afbreken van ander mans installatie ofzo ierder wat wils maar
ge moet geen mensen beledigen om uw punt te maken
en zeker niet op zo'n achterlijke manier

wie begon daarmee??????????
en dan zeggen ndat thunderdome rommel of herrie of weet ik veel (bent veregten) muziek is,waarom,omdat jij t niet mooi vindt?
nee das open minded.
als jij eens naar jou age zou acten!

inderdaad, dat was ik alweer vergeten...
@ frederik; je wil niks afbreken (br?ken??) maar dit is niet goed en dat is rommel
als ik luister naar thunderdome, en bijv. naar de nieuwste en heel mooie nieuwe Darkraver CD, dan is dat mijn zaak.
tis wel een muzieksoort die aanspoort tot een wat hoger afspeelvolume
@ Hans; wat heb jij er meestal in, Hollandse Gouwe ?
ik moet zeggen dat fransje bauwaaah wel lekker klinkt op een installatie zoals ik heb


ooh,je kunt uitrekenen en vergelijken hoeveel nm per liter inhoud per auto.leuk.
hoeveelheid koppel bij zoveel toeren,ja heel interesant.
t gaat over de koppelKROMME.hoe de newton meters over t hele toerenberijk zijn uitgesmeerd.
een hele hoge piek bij een x aantal toeren staat leuk op zon grafiekje,maar je hebt er niks van omdat je dan telkens bij dat aantal toeren op moet schakelen en moet rijden om ervan te kunnen profiteren.
klopt, maar men had het over het aantal Nm's en pk's, niet over de bij de BMW veel imposantere curve.
ik moet alleen wel zeggen dat mijn auto geen onredelijk koppel heeft over het gehele toerengebied, ik heb alleen onderin minder dan bijv. een 205 1.9 GTI, maar jah, ook dat is weer een kwestie van inhoud en nokkenasjes denk ik


ennuh met 4*45 echte rms watts,kun je echt veel herrie maken met een goeje 16 cm compo.

jah? hmm, vast niet vergelijkbaar met een dikke subwoofer achterin, hehehe

maaruh,wil je echt goedkoop en vlot en met weinig onkosten rijden,moet je een starletje kopen.zon ouwe.
nooit niks mee,onderkant van blok is altijd kurk droog (net als bij alle andere toyota's),verbruiken niet veel,en als je een beetje driftig met t pookje roert willen die nog behoorlijk voorruit.
idd, zoek een wat oudere 1300 12 klepper, die dingen trekken h?rd!
top van ong. 160, net zoiets als mijn ouwe Escort...
Toyota's gaan echt niet snel stuk, het zijn alleen vaak wat burgerlijke auto's, met 3 kinderzitjes achterin etc.


en 205 staat erom bekend dat die niet weg willen rotten.in tegen stelling tot een kadett.
kaddedilek roest ?rnstig!
net als de MANTA (holy car ) corsa en astra, pas vanaf '96 is het redelijk gedaan met de rottende wielkasten.
de 205 staat erom bekend dat ze te licht zijn aan de achterkant...
maar ja, de CRX ook.
kennis was met zijn toenmalige 205 GTI (1900 meen ik) aan het sporten tegen een kerel op een racertje, hij heeft die 205 met een gang van 90 door een hele nauwe haakse bocht gekregen, zonder van de weg te glibberen.
over de wegligging is wel wat te zeggen dus
ik ben alleen geen fan van het uiterlijk (binnen + buiten) van franse auto's.


tzit zo met mijn uitlaat.
ik heb een 2 delig spruitstuk en dat gaat via 2 verleng pijpen naar een middendemper waarna t in 1 pijp naar de eindemper gaat.
toen met mn opgevoerd 2 literblok had ie al teveel tegendruk,maar nou smoort ie m helemaal.
kan geen goeje hardge spagetti vinden (voor wat ik ervoor wil geven)
ga ik zelf een keer maken.
maar nou gaat t vanaf die 2 pijpen na t spruitstuk in 2 pijpen door naar de remus eindemper (ook 2 inlaten) zonder middendemper.
en daarom is die pijp dia zo belangrijk omdat ik ook geen kat heb,en dus wel een bepaalde tegendruk nodig heb.

ik heb t geluk dat ik dubbel pijp heb,want ik hoef maar 3 pijpen van zelfde lengte op een buis aant sluiten voor een spaggettie.
bij een 4 cil lijnmotor moeten er 4 op elkaar.
hmmm, als ik jou goed begrijp heb jij 2 spruitstukken met elk 3 pijpen?
als je nou 2 spruitstukken maakt, kan je die dan niet, net als bij motoren vaak gebeurd, onderling verbinden op het moment dat ze al zijn overgegaan in elk 1 buis?
ik neem aan dat je je blok en je turbo op dit moment ongelovelijk aan het verkrachten bent met teveel tegendruk??
tis wel interesant, ik zou op zich ook wel zelf een spruitstukje willen fixen, een garagehouder hier in het dorp deed dat vroeger, kzal es informeren of hij er nog zin in heeft om een het nog eenmaal te proberen
dan meteen een home-made middenpijp zonder demper en cat natuurlijk






Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved