Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 27-1-2004 20:44.
mijn bedoeling is niet het afbreken van ander mans installatie ofzo ierder wat wils maar
ge moet geen mensen beledigen om uw punt te maken
en zeker niet op zo'n achterlijke manier
wie begon daarmee??????????
en dan zeggen ndat thunderdome rommel of herrie of weet ik veel (bent veregten) muziek is,waarom,omdat jij t niet mooi vindt?
nee das open minded.
als jij eens naar jou age zou acten!
ooh,je kunt uitrekenen en vergelijken hoeveel nm per liter inhoud per auto.leuk.
hoeveelheid koppel bij zoveel toeren,ja heel interesant.
t gaat over de koppelKROMME.hoe de newton meters over t hele toerenberijk zijn uitgesmeerd.
een hele hoge piek bij een x aantal toeren staat leuk op zon grafiekje,maar je hebt er niks van omdat je dan telkens bij dat aantal toeren op moet schakelen en moet rijden om ervan te kunnen profiteren.
ennuh met 4*45 echte rms watts,kun je echt veel herrie maken met een goeje 16 cm compo.
maaruh,wil je echt goedkoop en vlot en met weinig onkosten rijden,moet je een starletje kopen.zon ouwe.
nooit niks mee,onderkant van blok is altijd kurk droog (net als bij alle andere toyota's),verbruiken niet veel,en als je een beetje driftig met t pookje roert willen die nog behoorlijk voorruit.
en 205 staat erom bekend dat die niet weg willen rotten.in tegen stelling tot een kadett.
tzit zo met mijn uitlaat.
ik heb een 2 delig spruitstuk en dat gaat via 2 verleng pijpen naar een middendemper waarna t in 1 pijp naar de eindemper gaat.
toen met mn opgevoerd 2 literblok had ie al teveel tegendruk,maar nou smoort ie m helemaal.
kan geen goeje hardge spagetti vinden (voor wat ik ervoor wil geven)
ga ik zelf een keer maken.
maar nou gaat t vanaf die 2 pijpen na t spruitstuk in 2 pijpen door naar de remus eindemper (ook 2 inlaten) zonder middendemper.
en daarom is die pijp dia zo belangrijk omdat ik ook geen kat heb,en dus wel een bepaalde tegendruk nodig heb.
ik heb t geluk dat ik dubbel pijp heb,want ik hoef maar 3 pijpen van zelfde lengte op een buis aant sluiten voor een spaggettie.
bij een 4 cil lijnmotor moeten er 4 op elkaar.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved