Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 26-1-2004 16:34.

1e = BMW 325i (6 cilinder, koppelmonster?) 2e = CRX VTEC (4cilletje, toerenjager)

max. vermogen 125 kW (170 pk)
5800tpm (PK per cc; 0,06816359)
max. koppel 222 Nm
4300tpm (koppel per cc; 0,08901363)

max. vermogen 110 kW (150 pk)
7600tpm (PK per cc; 0,09433962)
max. koppel 144 Nm
7100tpm (koppel per cc; 0,09056604)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Kan aan mij liggen, maar moet zo'n BMW het niet eerder van z'n koppel hebben ?

Maja, PK's, daar kijkt iedereen naar, daar kun je mee opscheppen .


BMW 325i, 1987-1991;
MOTOR
aantal cilinders 6
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 2494 cm3
boring x slag 84,0 x 75,0 mm
compressieverh. 8,8:1
max. vermogen 125 kW (170 pk)
5800tpm (PK per cc; 0,06816359)
max. koppel 222 Nm
4300tpm (koppel per cc; 0,08901363)
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator geregeld

Honda CRX VTEC;
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 81,0 x 77,4 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 110 kW (150 pk)
7600tpm (PK per cc; 0,09433962)
max. koppel 144 Nm
7100tpm (koppel per cc; 0,09056604)
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved