Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'zeta.. : klote????' (ID 14544).
De reply is geschreven door de_koen (UserID 786) op 5-1-2004 15:55.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DeAmOnChiLd
voor mb/mt zijn ze toch juist AC en voor nsr LC of zie ik het verkeerd
ac is toch AIRCOOLED en mb en mt zijn aircooled
en
Lc is toch liquid cooled en das toch nsr enzo
Het is een lc ombouwkit voor mb, is een watergekoelde cilinder, echter origineel zit er geen waterpomp tussen, en een slechte plaatsing van de rad kan er voor zorgen dat het warme water niet opstijgt, en het ding dus warmloopt.
Poorten zijn idd zelfde als ac cilinder, het is gewoon een gadget, als je 150+ ? wilt uitgeven voor zo'n cil, kan je beter een mbx 80 blok onder je mb leggen vind ik
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved