Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'wat is het snelste' (ID 14530).
De reply is geschreven door Nelly (UserID 461) op 4-1-2004 20:09.

Ik heb dus die eerste puch in mijn bezit, en wil wel wat zeggen

Eerst over die eertse polini puch zeg maar, deze lijkt mij niet geschikt voor de cross aangezien er een race koppeing op zit, die waraschijnlijk zelf gemaakt is. Er zei net iemand dat deze minder snel slijt maar dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Verder zal er wel een gare powerfilter opzitten (zo'n mazige oid). Externe bobine enzo is oo niet echt realxed, denk aan het vuil etc, maar wel weer makkelijk te vervangen. 15 Bing carbje is ook niet optimaal daarintegen een kickstarter wel weer

Die tweede puch klinkt het interresantst, maar misschien weer wat te overdreven. Groot voordeel is die car natuurlijk, maar 2 kleps membraamje kan beter. Zelfde geld voor deze koppeling als wat ik hier voor heb gezegd. Big end verlicht... Lijkt me vrij gevaarlijk, maar professioneel gedaan is nooit slecht (lijkt me . Opnieuw gehoonde cilinder geeft dus te kennen op een vastloper --> slecht afgesteld of wat dan ook dus over deze proffesionaliteit doe ik geen uitspraak . Vierkante achterbrug is bagger, beten een orginele of verstevigde. en als laatste die techno, daar zal ik maar niks over zggen behalve dan dat het een K*T uitlaat is.

DAn mijn puchje. De uitlaat is niet optimaal voor de setup, veel beter een simonini of een homoet 8p. Zonder filter, maar die zijn te koop, en wel weer een externe mikuni die makkelijk af te stellen zijn enzo. De metrakit blijkt wel een sprint cilinder te zijn, maar niet zonder getuned te zijn. Ik weet bijna zeker dat een polini cilinder harder optrekt.

Wat de rest zegt over de pakkingen etc, die zijn bij mij natuurlijk ook allemaal vernieuwd. Maar ik zou toch niet voor mijn puch kiezen als je hem voor de cross wil gaan gebruiken, of je moet nog wat setup/onderdelen vervangen.

Die derde puch lijkt me ongeloofwaardig, dus ik ozu voor die tweede gaan, hier zul je dan nog wel wat dingen aan gaan moeten passen o.a. de carb/filter en de koppeling.

Een frame enzo had je zelf al dacht ik he dus daar hoef je verder ook niet naar te kijken. Misschien verkoop ik alles ook los d.w.z. frame + onderdelen en het blok appart, maar dat ligt eraan wat er voor geboden wordt.


Hoop dat je er iets aan hebt. De ideale setup zit er iig niet tussen vind ik.






Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved