Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 30-12-2003 10:43.
hahaha, tot die laatste categorie behoor ik ook 
maar startproblemen en bodemrot hoor ik juist NIET vaak, startproblemen zijn vaak opgelost met een nieuwe accu.
ontstekingproblemen?
ook nieuw voor me, was volgens mij meer een Renault kwaal toch?
een Honda heeft een zogenaamde wishbone-ophanging, en die rubbers moeten nog wel eens vervangen worden.
kromtrekken van de auto door kromme schijven??
och, ik denk dat dat nog wel meevalt.
als jij (Michiel) voor 120 eu p/s die homokineten krijgt excl. montage, dan wordt je ziek genaaid, die dingen kosten rond de 70-80 euro los meen ik.
Gerben had bij zijn CRX inderdaad een hangende klauw, maar dat had te maken met iets anders, maw; hij had er aangezeten en dat had hij beter niet kunnen doen (was later wel weer opgelost).
als je een Slopel wilt, dan moet je inderdaad vaak lassen, tenzij je er 1 van na '96 koopt, die zijn al wat beter.
GSi is de enige Opel met een beetje power, en die dingen zijn nogal onbetrouwbaar.
en olieverbruik is inderdaad vaak het gevolg van niet goed warmrijden, 40km is onzin, anderhalve maand geleden ff in een steenkoude Alfa 156 1.8 twinspark gereden (kon hem kopen).
was uitgerust met olietempmeter, ik heb ong. 10km gereden op een landweg, toen kreeg ik hem niet echt warm met normaal rijden.
toen ff de snelweg opgedraaid en binnen 5km op 120km p/u was de olie warm, dus zeg 15km en je olie is warm 
ik wil in mijn Civic nog een olietemperatuurmeter, ergens in het dashboard verwerken ofsow.
ik heb trouwens de 5 tonige luchthoorn eruit gehaald, de motorruimte gepoetst, traanplaat vloermatten gemonteerd in de auto zelf, en de blauwe LEDjes in de ruitesproeiers heb ik afgesloten, die waren bij de mistlampen aangesloten, die moet ik nog ff op een aparte schakelaar zien te fixen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved