Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen poortmap, timingen en tunen topic' (ID 14350).
De reply is geschreven door David (UserID 1456) op 29-12-2003 21:25.

Ja mischien is het handig als hier een faq voor komt ofzo, en dan voer je daar al je gegevens in en dan druk je op een "bereken" knop, en klaar....

Lijkt mij wel handig..

btw, als ik een cilinder tunne, dan markeer ik op de cilinderwand wat eruit moet, en dan douw ik de dremmel erin, ik doe dan altijd gewoon de standaard dingen. uitlaat poort omhoog en breder, inlaat omlaag en ook breder, spoelers groter, en zuiger onderste flappen inkorten en middelste stuk tot aan de piston pen haal ik ook altijd weg daarna alle randjes en hoekjes afwerken + polijste, en dan testen maar...

Het bovenstaande heb ik al een paar keer toegepast op puchjes en ER cilinders (net als TSX cilinder) en het werkte zeer goed.

Maare dat squish gebeuren snap ik geen kont van, dus mischien kan iemand mij dat effe uitlegen...




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved