Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'brommerreis in zomer.' (ID 14397).
De reply is geschreven door Daniel_84 (UserID 2133) op 28-12-2003 22:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

ik heb nog naar frankrijk gereden met mijn mtx naar naar de vogezen . dan naar saint malou aan de kust . en nog wat rondgetrokken . had z'n een 4.000 km . ik had een luchtgekoelde mtx met eurokitje en grote carbu . is vooral belangrijk dat je goede carbu hebt. en liefst normaal vertanden niet te licht . had met die eurokit al 3.000 km gereden . toen ik op ongeveer 30km van thuis was heb ik getik gehoordt omdat 50km aan en stuk door voluit gereden had . toen maar ingehouden en wat rustiger heb twee weken na aankomst thuis pas moeten zuiger wisselen . 1 tip . doe zoals wij . we waren met 4 personen . 1 mb50 1 mt50 en twee mtx'jes . dus was dat wel goed gezien want we hadden dan allemaal hetzelfde blok .en hadden een eurokit cillinder mee met zuiger . niet ingereden 2 carbu's een zuiger paar lagers en 3 powerfilters . mar NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND bougi mee. kickt mijn vriend zijn brommer een kwartier aan een stuk. ze sloeg niet aan . kilswith stond nog op "of". hebben toen aangelopen maar ding liep kut . na 5 min was ze dood . heb hem toen 10 km op sleeptouw genomen voor we bougi gevonden hebben. dus vergeet vooral niet de kleinigheden. zoals een pomp als je luchtmatras meedoet. en nog iets. pas op dat je je bagage niet met snelbinders binddie dan op je uitlaat komen en doorsmelten. zijn kleine tips . moet je nog tips hebben mag je mij toevoegen aan msn. als je nog vragen hebt ofzo


was t een 50cc of een 70cc eurokit. Want mij lijkt zo een grote afstand met 70cc wat slecht voor je lagers


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved