Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'quick-shift' (ID 14094).
De reply is geschreven door Pingu (UserID 465) op 19-12-2003 13:03.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc
Mensen; ik denk dat ik eigenlijk een beter systeem heb; makkelijker uitvoerbaar, en NIET elektronisch; wat naar mijn ervaring stukje mindersnel kapot gaat![](img/post/s/e.gif)
iig; ik wou het quickshift systeem niet maken met het uitvallen van de bougi; maar gewoon de koppeling; mss heet et dan eigenlijk niet egt meer quickshift maarja; je schakel wel snel dus ik vind het Quick-Shift![](img/post/s/e.gif)
maargoed; als je aan de achterkant van je schakelpookje; nog een stuk ijzer door laat lopen; en dan dus aan de andere kant van het schakelpookje de koppelingskabel aan vast maken; dus dat je met je schakelpookje eigenlijk gewoon je Koppeling indoet; en er tegelijkertijd mee schakelt; wel voor zorgen; dat je het z? maakt; dat je dmv de lengte van het achteraanhetschakelpookjegelasteijzer korter of langer te maken; kunt bepalen; wanneer de koppeling ingaat; dus iets vroeger als dat je schakelt; lijkt me een stuk simpeler te realiseren..![](img/post/s/b.gif)
![](img/post/s/b.gif)
![](img/post/s/b.gif)
Dit bericht is ge-edit door Luc op 18-12-2003 21:43
Voordeel van onderbreken ontsteking is, is dat je je gas openkunt houden, zonder dat hij abnormaal toeren gaat maken. Dat zit er bij jou niet in..
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved