Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'olie in auto..' (ID 13936).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 11-12-2003 18:55.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn
[...]
4takt kan zowieso vlgs mij meer toeren draaien dan een 2t....bij 2t raakt het hele gedoe vlgs mij gauw ontregeld bij hele hoge toerentallen...dat ie et niet snel genoeg doro de uitlaatpoort kan pompen enzo...aanzuiging kan niet goed verlopen...dat soort dingen....bij viertakt verloopt het gewoon goed, vanwege de kleppen, en kun je hogere toerentallen krijgen
zoiets ist vlgs mij..
Euhm, dat moet je dan ff anders brengen.
Want als jij een auto hebt met gewone carbshit erop, dan heb je dat voordeel helemaal niet.
En je hebt tegenwoordig 2t met injectie (DItech)
Racy 2t is inderdaad erg piekerig in vermogen, maar ja, het is maar wat bijv. de recreatiecrosser lekkerder vind rijden (bijv. op crossbaan); op juiste moment de volgende versnelling kiezen, of zoals bij 4t op de baan kan; gewoon een versnelling kiezen en die trekt je toch wel elke bocht en recht stuk lekker over.
Zeker wanneer je injectie op 2t toepast, zou je dat voordeel compleet te niet doen.
Denk ik
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved