Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'vlammenwerper @ puch' (ID 13957).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 9-12-2003 21:00.

wij doen t met autoos ook zo op de eerder beschreven manier.
je schakeld gewoon als je op toeren bent je onsteking uit,het (perfect samengestelde) mengsel komt onverbrand in de uitlaat en daar laat je het via een 2e bobine met 2 bougies ontbranden.

je moet 2 bougies gebruiken en die tegen over elkaar zetten.

dat onverbrande mengsel heefd gewoon al de perfecte samenstelling omdat die zo gemaakt is dat je motortje er geod op loopt.

nou is t zaak om een systeem te maken dat je normale bobine uitgeschakeld wordt en dat er een 2e voor je vlammenwerper gaat werken.
hierna ff aftakken na 2 bougies.

ik heb op mn blaasbeest op t claxon knopje en verbinding met mn signaal draad en massa.
als ik "toeter" wordt mn onsteking uitgeschakeld en is mn bak onbelast dus kan ik zonder te koppelen en gas terug te nemen op schakelen (quick-shiften) als ik nou weer "ont-toeter" krijg ik ook een harde knal en dikke steekvlam.
zeker omdat mn 32mm nog niet helemaal super is afgesteld.
met mn 70 malossi was dat nog veel erger,maar die joeg ik ook door naar 15000 rpm (techno/prestigio rules)



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved