Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'ar80 zuiger' (ID 13937).
De reply is geschreven door AR50 (UserID 1517) op 9-12-2003 20:10.

ik zal wel ff heleverhaal vertellen

luister en huiver

toen ik de kawa kocht zat deze 80cc er al op liep ook aleen zat weinig compresie op ( ik de dikke brommer noob toen ) kocht hem toch maar was btw wel een kawa kan je niet laten staan ik kreeg er ook een orginele 50cc bij die volgens die kerel maar 200 km heeft gelopen ( dat geloof ik achteraf wel ding zag er als nieuw uit ) moesten aleen ff nieuwe zuiger veertje om de zuiger want die waren weg dus ik tijd je met die 80cc gereden begon steets meer van brommers te snappen krijg ik door dat ik op 80cc rijd met een 14mm carb :-0 meteen ff de 21mm carb die bij de brommer zat ( zat een hele car vol met spare parts bij ) op gezet inclusief home made spruitstuk van die kerol ff afgesteld trok een stuk harder van de 1 tot de 3 powerweelys maar liep nog steets niet mooi tot de dag dat er een zuiger veertje brak geen kras in de cylinder maar veertje lag wel in de uitlaat achteraf bleek gewoon de cylinder versleten en op 50cc.nl staat aleen de 49mm zuiger maar ik ben al ff met de locale kawa dealer aan het bellen geweest dus ik heb goede hoop



kwam laatst btw een japanse site tegen waar de orgienele 80cc nog gewoon helemaal nieuw en in het plastic verkcoht word dus kawawares ff retoertje japan ff groot inkopen

http://www.oh-parts.co.jp/kawasaki-ar.htm

Dit bericht is ge-edit door AR50 op 9-12-2003 20:11


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved