Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'mbx 80' (ID 1802).
De reply is geschreven door -Michiel RS- (UserID 68) op 15-10-01?12:18.

Quote:
Waarom moet iedereen nu zo nodig 80,110 125cc?
Weet je hoeveel je nog kan tweaken aan een 70?
Zal lache als ik straks meer pk uit m'n 70 haal dan zo'n "motor"..


Volledig meej eens!!
Ik ben ook nog steeds bezig me tsx met 70cc ver over de 100 te laten gasse.
Enne met die 80cc+ motorblokken zitten net zo veel nadelen/voordelen aan als 70cc denk ich.

-80cc is erger als je gepakt wordt bij de cops, omdat dan echt je hele motorblok "illegaal" is en dan is de kans wel heel groot dat ze je er WEL een boete voor geven en alles inneme.

-volgens mij zuipt zo'n blok echt veel meer dan 70cc, als je ziet wat iedereen er voor een sproeiers allemaal indoet en hoeveel olie er bij gemengd moet worden 1:30 ofzo hadden jullie ut over ofzo ?? :n

-de onderdelen zijn allemaal veeeel opvallender, supervette carb, dikke cilinder enzo.

-dat slijtageverschil zal wel erg meevallen denk ik, als je goed smeert gaat 70cc heel lang mee, het ligt er gewoon aan hoe jij je brommer onderhoudt.
Enne 70cc is meestal met nicasil of chroomwand en die 80cc+ cilinders zijn vele van slijtijzer toch ?

-en het is gewoon cooler om te zeggen dat jouw 70cc'tje zo hard gaat, en dat je niet gewoon simpelweg gewoon veel cc's erop gooit en dan gaat ie wel lekker hard


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved