Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Hapert en houdt in bij hoge toeren' (ID 13670).
De reply is geschreven door Saknet (UserID 129) op 28-11-2003 1:14.
je sproei afstelling is niet dynamisch hoor,
als je broem in zn 2 perfect door wil trekken hoeft dat niet te zeggen dat in zn hoogste versnelling de afstelling nog goed is
en haperen is gewoon een kwestie van FINE TUNING
niet echt tunen dus maar gewoon afstellen
en anders issie smerig of je luhtfilter verstopt smerig dus, extra benzinefiltertje tussen tank/carb kan elke week de carb schoonmaken wel aardig voorkomen trouwens
en als ie het niet meer doet omdat je er te lang mee door bent gereden moet je m eens bij de dealer na laten kijken, als je er niet uitkomt
of de bedrading maakt sluiting ergens door de vocht, heb je met die ouwe keihard geworden slecht geisoleerde italiaanse kutprul
maja der is nog nooit een perfecte brommer uit de fabriek gerold, en al helmeaal niet voor opvoeren, je moet altijd aanpassingen verrichten, en de meeste mensen doen dat niet dus wat blijft er over de consekwenties van dat mensen dat niet doen en dat is meestal een half verlepte met heel veel moeite weer te fiksen brommer, zonde van al die materie maja mensen zijn LUIE ANGSTZWETERS meetal dan.
en je ontsteking is slechts in 5% van de gevallen de oorzaak is mijn gegokte conclusie
met ontstekign ish et ook altijd zoiets van: of hij doet het of hij doet het niet
en vergeet het begrenzer idee maar
mijn malaguti stotterde altijd behalve op volle toeren
maja ik rij ook graag met iets te grote sproeier
Dit bericht is ge-edit door barteld op 28-11-2003 1:26
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved