Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 25-11-2003 23:23.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC

3600cc bi-turbo v6, JEEEEZUUUUUS!!

waar blijft je 2.9 VR6

maarre, die G60 wil ik als instap-Corrado.
de VR6 neem ik pas als ik hem kan betalen qua verzekering


Euj; correctione;
G60 is KLOTENZOOI, enne, de VR6 is wel h??l erg zwaar, die 2,9 liter tegen een nieuwe licht bijgewerkte VTEC van Honda, dan heeft die het wel h??l erg moeilijk...
En dan is het niet meer moeilijk met de grote verschillen in wegenbelasting, verzekering, onderhoudsgevoeligheid, VERBRUIK

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

nee nee nee geen omega 3l v6 erin..lotus moet lotus tjoent blijven


V6?
6 in lijn knakker ;U
stond laatst bij de Xweg in Marum (MWvdK?), dikke boer in een Omega; verlaagd, 4 eindpijpen eronder, achterwiel aandrijving 3 liter motor, ik zat net in me auto, komt hij naast me inparkeren (achteruit), dus ik ff lullen, mijn raampje en zijn raampje tegenover elkaar...

Hij zei nog; ff op de handrem; hij geeft 1 straaltje gas in de 1, graaft een vet gat bij z'n wielen; dat is een toffe handrem

en GROOOOOOOOOOT
shit, die bak kan je wel 3 jonge stieren in kwijt man, damn!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

crx: 4cyl. vtec 1600cc 160pk

...



160pk ?
ow, kan, maar niet met de standaard set-up.

aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4 (16 klepper dus)
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 81,0 x 77,4 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 110 kW (150 pk) @ 7600tpm
max. koppel 144 Nm @ 7100tpm (best veel)
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc (double over-headed camshaft; dubbele bovenliggende nokkenas)
turbo nee
katalysator geregeld

En dan heb je de Civic sedan, model 96-01; da's een VTi (soort nieuwere VTEC); staat hier in de straat; zwart, verlaagd, 17" velgen, sportdemper, katalysatorvervanger, verder kweenie, filter en chippie denk ik...
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1595 cm3
boring x slag 81,0 x 77,4 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 118 kW (160 pk) @ 7600tpm
max. koppel 153 Nm @ 7000tpm

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hijsss

SjONGe jonge jonge...
waar hebbe jullie t in godsnaam over in dit topic!!!
over een SLOPEL
dats toch helemaal nix
kom op ik dacht dat t hier over auto's ging
hehehe




HAAHAHHAHAA, ROFL
maar hee heft geliek!

Opels van v??r '96 zijn vaak verrot.
De rijders zorgen trouwens meer voor de bijnaam; dat zijn SLOPERS, irritante lui die niet uitkijken en minstens 10km te LANGZAAM rijden (bji voorkeur in de avondspits, waar ze niks te zoeken hebben omdat ze gepensioneerd zijn).

==========================
Nog ff over dat gedonder met CRX is kut, nee BMW is kut;
DOE FF NORMAAL!

ja, CRX is een lichte bak met veel vermogen.
en ja, BMW heeft m??r vermogen en is zwaar.

CRX kan je mooi opsieren met lagere en stijve veren en schokbrekers, en verstevigen met vrij dure bruggen en stangen (250 euro voor een complete set).
Maar, wat heb je dan, icm met de goeie bandenmaat en compound/type profiel; een hele lekkere en snelle bak, die geen reet kost en niks zuipt.
En als je dat ff vergelijkt met een BMW, als je dat zo graag doet;
BMW, verbruik 1 op 8 of meer?
CRX; (gewone DOHC bij alle voorbeelden) neemt 1 op 14/15...

BMW; wegenbelasting; 110 euro per 3 maanden?
CRX; 57 euro per 3 maanden, dure gemeente,

BMW; WA-verzekering; 700-800 eu p.j. of meer?
CRX; <400 eu p.j. incl de duurste ongevallen inzittenden verzekering, WA

BMW; top 250, 0-100 in wat, 9sec?
CRX; top 215/220, 0-100 in 7,5 sec (eerste modellen v/h 2e type, 88-90).

Dus het is maar ff waar je voor kiest; zware dure bak of cheapo snelle bak.
Niet dat ik BMW wil kraken ofsow, maar jah, jij noemt ff alle BMW voordelen op, daar zet ik ff wat CRX feiten tegenover.
Feit is gewoon dat iemand die n?t werkt (legaal) een CRX zo kan betalen en dan zelfs kan opshowen, en een BMW 325 en zo kan je de komende tijd wel lekker vergeten...

En een CRX is idd te licht van achteren, en het zijn doodskisten?
Als jij een Escort hebt gereden wil je maar w?t graag in de CRX rijden

Valt best wel mee, als je de vering aanpast en bruggen aanbrengt, dan heb je met goeie rubbers een zeer goede wegligging.
Als ze dat standaard gingen toepassen dan had je een CRX vanaf 8-9000 euro op dit moment, zoiets als de CRX del sol (nieuwe type; net een vrouwenauto trouwens...).


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved